Nepodceňujte sídlo

Každá firma někde sídlí. To je dávno známá věc. Kdyby nikde nesídlila, vůbec by neexistovala. Jenže ne vždy tu jde o totéž. Ne vždy je firemní sídlo jako firemní sídlo. A mýlil by se ten, kdo by se domníval, že tu na výběru nezáleží, a podcenil by ho. K tomu by v žádném případě nemělo dojít. Protože se sice dá firma založit a provozovat všude možně, jenže s různými výsledky, nesouvisejícími vždy nezbytně jenom s kvalitou její nabídky. I sídlo firmy rozhoduje, kde se byznysu daří líp a kde hůř.

luxusní centrum

Vždyť sami posuďte, komu byste dali přednost. Zda někomu, kdo sídlí na známém místě v luxusní budově, nebo spíš někomu, kdo má svoji firmu v notně nedokonalém objektu v místech neznámých nebo provázených pochybnou pověstí. Rázem mi potvrdíte, že těm prvním. A to často aniž byste se přesvědčili o kvalitě nabídek obou takových konkurentů.

Prostě se spousta lidí podívá na firemní sídlo a stačí jí to k rozhodnutí se pro to, co zdánlivě vypadá lépe. I když to tak ve skutečnosti vůbec nemusí být. A ti, kdo mají smůlu v tom, že si nemohou lepší sídlo dovolit, na tom tratí.

obchodní centrum

Ale když někdo chce, dá se to zařídit, aby měl dobře vypadající firemní sídlo klidně kdokoliv. A nemusí to vůbec stát hříšné peníze, jež kdekdo ze soukromníků nemá. Ona totiž nekončí volba sídla jenom u toho, co si kdo může nebo nemůže koupit. Jsou tu přece i takzvaná virtuální sídla. A když nabízí kvalitní virtuální sídlo Praha 1, v mnoha případech by se toho zřejmě mělo využít. Protože ten, kdo využívá virtuální firemní sídlo, může podnikat kdekoliv, kde je to pro něj zvládnutelné, ovšem veřejnosti se ukazuje jako sídlící v právě tak dokonalém objektu, jaký virtuální sídlo nabízí.

Kdo tedy má virtuální sídlo, může si tu nechat leccos vyřizovat, ale toto mu nepatří a ani se tu nedá bezprostředně podnikat, pracovat. Ale díky takové reprezentaci se dočká přesto vyššího zájmu nakupující veřejnosti.