Jaké reklamní předměty považujete za nejlepší

Kancelářské a výtvarné potřeby

S těmi nikdy nešlápnete vedle, protože je využívají domácnosti, firmy a samozřejmě i děti při školní výuce nebo ve svém dětském pokoji. V tomto sortimentu bývá zařazováno obrovské množství předmětů počínaje pastelkami a fixy https://cs.wiktionary.org/wiki/%25C4%258Derven%25C3%25A1 a konče grafitovými tužkami, propiskami, gumou, pravítky, štětci, vodovými či olejovými barvami, barvami na textil a mnoha dalšími.

dívka v mikině

Trička a mikiny

Mnoho lidí dává přednost jednoduchému stylu a nemusí jít zrovna o oděvy značkové. Rozhodující je kvalita materiálu a jeho gramáž. Trička a mikiny s jednoduchým kulatým výstřihem ocení zákazníci v e-shopech a můžete je darovat, jakožto nejlepší reklamní předměty, spolupracovníkům ve firmách i vašim přátelům, s nimiž se stýkáte. V tomto sortimentu jsou také vyhledávané polokošile a trička s dlouhým rukávem.

hrnek ve tvaru srdce

Kšiltovky

Chcete-li dát o sobě vědět jednoduchým logem a nápisem a upoutat pozornost na první pohled, zkuste to s kšiltovkou. Tu můžete darovat i zcela bez potisku, ale pokud se přece jen pro potisk či výšivku rozhodnete, bude to dobrý reklamní tah, protože se lidé při pohledu na toho, kdo nosí kšiltovku, dívají obvykle do očí, do obličeje, a reklamu na kšiltovce zpravidla nepřehlédnou.

Hrnky

Hrnek patří k předmětům denní potřeby, většina z nás si denně vaří čaj, kávu nebo kakao, hrnek může sloužit i jako odměrka pro vaření, a jde také o dekorativní předmět, zejména máme-li více hrnků od jednoho druhu v několika barvách. Hrnek s potiskem potěší dospělé i děti a máte-li více barev na výběr, můžete si nápoje připravovat podle nálady, protože každá barva vyzařuje odlišnou vibraci a propojuje nás také s jinou částí těla, např. červená se hodí pro uzemnění, pro posílení kostrče, hýždí, nohou a chodidel a třeba zelená posiluje cit, srdečnost, vnímavost, empatii a vzájemnou lásku či přátelství.